Aromaterapi Peppermint Oil - Kaedah Fun Baru

Aromaterapi Peppermint Oil - Kaedah Fun Baru

Peppermint adalah yang paling banyak digunakan aromatik di dunia, untuk sebab yang baik. Ia boleh digunakan dalam makanan, ubat-ubatan, kosmetik, dan kini, baju-T. Ini minyak pati telah diketahui oleh orang dahulu kala di Mesir dan Rom. Peppermint tumbuh secara semula jadi di Eropah, Amerika Utara dan Australia di lebih daripada 20 jenis, dan salah satu daripada beberapa tumbuhan minyak pati berkembang di Amerika Syarikat. Terdapat banyak kajian ke atas kualiti aromaterapi pudina.

Komponen utama dalam tumbuhan yang besar ini adalah menthol. Menurut British Medical Journal, berbau menthol melegakan sakit kepala dan sakit saraf. Ia dipersetujui dalam komuniti saintifik bahawa pudina membolehkan anda sentiasa peka dan fokus. Aromaterapi Minyak pudina boleh digunakan untuk anti-radang, melegakan kekejangan otot dan sakit, membunuh jangkitan virus, membersihkan kesesakan paru-paru, dan membantu melegakan senak.

Peppermint membantu banyak dalam pencernaan makanan. Jika diurut ke dalam perut anda apabila ketidakselesaan gas boleh terletak, minyak akan membantu berehat usus dan membawa kepada peningkatan kecekapan. Ia sangat boleh membantu kekejangan usus, senak, mual, dan sindrom usus terganggu. Ia juga boleh digunakan untuk melegakan gatal-gatal dari pelbagai aspek, kurap, kudis, herpes, dan racun oak. Ia juga membantu memusnahkan bakteria tidak baik dan virus.

Dengan menggunakan teknologi baru, minyak pudina telah ditambah ke dalam t-shirt, dan akan tetap aktif untuk banyak mencuci. 100% pengguna bersetuju, bau yang memberikan anda rasa yang merangsang ketika memakai baju. Pada masa ini, pudina wangi t-shirt datang dengan cap yang sangat besar dan FUN di bahagian depan. Kenikmatan boleh didapati dalam pelbagai bentuk, daripada kesan pudina terapeutik, kepada reaksi daripada rakan-rakan dan keluarga!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar