Artritis dan Candida Die Off Gejala - Sambungan dan Cara Merawat Ia

Artritis dan Candida Die Off Gejala - Sambungan dan Cara Merawat Ia

Ini adalah satu lagi kes untuk kandidiasis, ia adalah mengenai artritis dan candida mati. Ramai orang bertanya kepada saya sama ada artritis boleh menjadi salah satu mati gejala. Ada kes di mana ini kawan saya, artritis beliau menjadi lebih teruk daripada biasa sudah mula anti-fungals sebulan yang lalu. Dia tertanya-tanya jika ia adalah mati. Jadi untuk anda yang kes yang sama atau serupa, artikel ini boleh diambil sebagai satu idea yang kasar.

Untuk artritis, khususnya, adalah perlu untuk menghapuskan semua gula dalam apa jua bentuk, dan pemanis tiruan seperti Sweet N Rendah (sakarin) dan Sama atau Nutrasweet (aspartame). Sebagai alternatif stevia boleh digunakan. Pastikan anda membaca bahan-bahan makanan daripada mana-mana makanan yang dibungkus yang anda gunakan, memastikan bahawa terdapat tiada jenis gula oleh apa-apa nama di sana.

Menghapuskan apa-apa dan semua produk gandum. Baca bahan-bahan label makanan yang dibungkus. Dan ya, ini termasuk roti, pasta, kek, biskut, keropok, Wing-Dings, Ho-Hos, Devil anjing, dan juga mana-mana produk perasa dibungkus atau campuran makanan. Juga menghapuskan sama sekali sayur-sayuran nightshade, seperti tomato, lada hijau, terung, kentang putih. Saya juga akan mengesyorkan menghapuskan mana-mana dan semua produk susu dalam apa jua bentuk.

Ambil 3 tablespoonsful minyak flaks setiap hari. Jika anda memilih 1,000 kapsul mg, iaitu 14 topi = 1 sudu besar (tidak sangat kos efektif atau mudah untuk dilakukan) Ini juga boleh dicapai dengan mengambil 3 tablespoonsful tanah-up flaks benih setiap hidangan (3 kali) yang akan mengambil anda bukan sahaja minyak, tetapi juga sejumlah harian 27 g serat, yang juga penting kepada orang yang artritis.

Anda boleh meletakkan minyak biji rami dalam shake protein, pada salad, hujan renyai-renyai pada sayur-sayuran, dan lain-lain Jangan masak - memasak memusnahkan lemak Omega 3, yang adalah apa yang anda mahu daripada minyak.

Sebahagian daripada kawan-kawan saya telah dicampurkan ke dalam teh herba. Jika minyak biji rami anda rasa jahat, ia adalah tengik. Dapatkan ia di kedai makanan kesihatan dengan perolehan yang tinggi. Anda perlu mencari dalam seksyen peti sejuk. Menyimpannya dalam peti sejuk anda. Jika anda memilih untuk menggunakan biji rami, mengisar dalam sebuah kilang kopi, atau dalam pengisar anda (kering), kemudian campurkan dalam shake protein, atau memercikkannya ke atas makanan, sayur-sayuran, salad, apa-apa yang berlaku kepada anda.

Ia mempunyai rasa pedas. Jika anda mengisar ia terlebih dahulu, menyimpannya dalam peti sejuk - ia pergi tengik dengan cepat. Anda perlu untuk mengisar biji rami kerana mengunyah ia tidak akan mengisar sehingga cukup untuk anda untuk mendapatkan manfaat minyak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar