Bagaimana Membuat Diri Lebih Tinggi Tanpa Melakukan Latihan keras

Bagaimana Membuat Diri Lebih Tinggi Tanpa Melakukan Latihan keras

Jika anda tertanya-tanya bagaimana untuk membuat diri anda lebih tinggi, maka ini adalah apa yang anda perlu tahu untuk diri anda bermula. Khususnya, anda perlu belajar beberapa helah kecil yang biasanya diabaikan oleh kita jika kita tidak tahu mereka - tidur nyenyak, nafas dalam-dalam dan mandi matahari. Saya akan menjelaskannya secara terperinci dalam perenggan yang berikut supaya anda boleh memahami dengan baik dan diharapkan mula sekarang juga selepas anda meninggalkan laman ini.

Tidur nyenyak

Salah satu perkara yang paling penting yang menyumbang kepada pertumbuhan kami di ketinggian tidur nyenyak setiap malam. Kajian telah menunjukkan bahawa ia adalah semasa tidur mendalam bahawa hormon pertumbuhan manusia adalah yang paling aktif yang dihasilkan dalam otak kita. Ini terutamanya kritikal untuk kanak-kanak yang tulang masih berkembang. Untuk mendapatkan tidur yang baik, anda bukan sahaja perlu untuk mendapatkan tidur awal setiap malam dan mendapat tidur yang cukup, tetapi juga belajar untuk berehat. Berbaring di atas katil dengan mata tertutup sebelum anda sedang tidur. Dan memberi arahan kelonggaran kepada otot dari kepala ke jari kaki. Teknik ini berfungsi dengan baik untuk mendapatkan anda untuk tidur dengan segera. Membasuh kaki anda dengan air hangat juga akan membantu anda untuk tidur lena.

Nafas yang mendalam

Jika anda ingin membuat diri anda lebih tinggi, anda juga mungkin mahu untuk mencari tempat yang tenang dengan udara segar dan amalan bernafas secara mendalam, sebaik-baiknya pada setiap pagi. Ini akan membolehkan oksigen masuk ke dalam darah dengan lebih cekap. Semasa menarik nafas panjang, darah akan membawa nutrien yang diperlukan oleh badan kita untuk bahagian yang berlainan dengan keberkesanan yang lebih baik.

Berjemur

Anda tidak perlu untuk benar-benar berjemur harfiah. Apa yang perlu anda lakukan ialah mendedahkan diri anda kepada cahaya matahari selama lima belas minit setiap hari. Ini akan membuat anda menjadi lebih tinggi kerana kulit akan menghasilkan increaser ketinggian, Vitamin D, apabila ia terdedah kepada cahaya matahari langsung.

Sekarang anda tahu teknik-teknik ini penting untuk membuat anda lebih tinggi dengan cara yang semula jadi, ia adalah masa untuk anda untuk meletakkan mereka ke dalam penggunaan segera. Bermula hari ini. Anda akan menikmati pemandangan yang lebih tinggi yang anda telah bermimpi tentang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar