Rawatan Sakit tekak Yang Bekerja oleh Meningkatkan Sistem Imun Anda

Rawatan Sakit tekak Yang Bekerja oleh Meningkatkan Sistem Imun Anda

Rawatan sakit tekak boleh datang dari banyak kaedah yang berbeza daripada penjagaan kesihatan. Salah satu rawatan yang paling biasa hari ini adalah dengan antibiotik, tetapi mereka tidak selalu membantu, mereka akan menekan sistem imun anda dan mereka menggalakkan bakteria untuk bermutasi. Tiada seorang pun daripada ini adalah demi kepentingan kesihatan jangka panjang anda.

Satu penyelesaian yang lebih baik adalah untuk menyelesaikan masalah anda dengan menaikkan sistem imun anda. Ini akan berkesan setiap masa, dan tidak akan menyasarkan bakteria.

Sistem terbaik perubatan yang saya tahu, yang bekerja dengan meningkatkan sistem imun anda, adalah homeopati. Ini adalah satu sistem semula jadi dan lengkap penjagaan kesihatan.

Pilihan terbaik anda untuk rawatan sakit tekak mungkin dalam berunding dengan kaedah perubatan homeopati profesional. Mereka dilatih untuk memilih ubat yang terbaik untuk anda dan untuk memerhatikan kemajuan anda. Mereka akan mencari lebih daripada sekadar gejala tekak anda untuk sembuh.

Walau bagaimanapun, ia adalah mungkin untuk melibatkan diri dalam rawatan sakit tekak anda sendiri jika anda bersedia untuk mempelajari asas-asas homeopati. Ini perlu kerana anda perlu untuk memilih ubat homeopati yang paling sesuai untuk mengharapkan apa-apa keputusan.

Homeopati rumah menetapkan kit datang dengan arahan asas. Mereka tidak boleh menjadi lengkap dengan maklumat mereka kerana terdapat begitu banyak. Apa yang mereka akan memberi anda adalah gejala tama atas setiap ubat. Dan ini akan memberikan anda petunjuk untuk mencari tanda-tanda anda sendiri.

Sebagai contoh, perubatan Silika homeopati mungkin mempunyai gejala terperinci seperti:

memaksa keluar serpihan
sejuk
jangkitan berulang
penyembuhan lambat luka atau jangkitan
dahaga
perspires mudah
letih, lemah
haba yang lebih baik
sejuk, cuaca lembap atau basah teruk
Anda mungkin tidak berminat dalam sebahagian daripada butiran ini, tetapi petunjuk akan berada di dalam jangkitan berulang, penyembuhan yang perlahan, peningkatan untuk kehangatan, semakin buruk di sejuk atau lembap. Jika ini seolah-olah sesuai dengan gejala tekak anda sekarang, maka Silika mungkin menjadi ubat anda yang terbaik.
Bukan itu sahaja, tetapi anda akan dapat melihat peningkatan dalam, dan akhirnya menamatkan, jangkitan berulang anda, ketidakupayaan anda untuk sembuh dengan baik, tenaga anda, walaupun sikap tidak bertoleransi anda untuk sejuk. Ini mungkin mengambil masa, tetapi anda perlu sepanjang hayat anda, jadi mengapa tidak membelanjakannya meningkatkan kesihatan anda?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar