Kasut tumit tinggi - punca utama Jagung

Kasut tumit tinggi - punca utama Jagung

Bagaimana jagung Borang
Adakah anda tertanya-tanya mengapa kaki anda sakit selepas memakai kasut tumit tinggi untuk tempoh masa yang lama? Sekiranya anda tidak digambarkan ia keluar sekarang, ada sebab yang sah mengapa orang mengatakan bahawa kasut tumit tinggi tidak baik untuk kaki anda. Untuk satu, kasut tumit tinggi boleh membuat jagung pada jari kaki berharga anda. Bayangkan goyang pasangan yang indah kasut hanya untuk mendedahkan kaki tidak begitu indah di bawahnya. Menggosok malar atau geseran menyebabkan jagung. Kasut tumit tinggi menyebabkan kaki anda untuk slaid ke atas dan ke bawah dan pound terhadap depan kasut. Ini menyebabkan kulit kering atau calluses untuk membina di kawasan-kawasan tertentu kaki anda, terutamanya di dalam dan di antara jari kaki anda. The calluses, jika tidak dirawat, akhirnya bertukar menjadi jagung. Jagung akan kelihatan seperti mentol kering kuning-kelabu kulit pada jari kaki anda dan pada pad kaki anda. Mujurlah, terdapat beberapa cara untuk merawat dan membantu mengurangkan umm yang ... thingy pada kaki anda.

Memikirkan semula mereka kasut tumit tinggi
Anda tidak akan suka bunyi ini, tetapi anda tidak boleh membeli setiap kasut anda meletakkan mata anda. Percayalah, kaki anda akan berterima kasih kepada anda di masa depan. Memilih kasut tumit yang 3 inci atau kurang untuk mengurangkan ketegangan di kaki anda. Juga, memilih kasut tumit yang berasa selesa dan yang tidak terlalu ketat. Meyakinkan diri anda bahawa anda boleh memecahkan kasut ialah bologna. Jika kasut tidak berasa selesa dengan seberapa segera seperti yang anda cuba mereka, maka biarkanlah mereka. Mendengar kaki anda! Anda mungkin tidak mahu untuk menghabiskan lebih banyak wang pada kasut yang selesa, tetapi anda boleh mencari jualan. Seli kasut tumit tinggi dengan kasut, rumah pangsa, atau kasut dengan tumit yang lebih kecil (katakan 2/1 inci) akan melakukan keajaiban dalam mencegah jagung dan menjaga kaki kita indah. Jika anda suka memakai kasut tumit di tempat kerja, memakai kasut ke dan dari tempat kerja. Berjalan di luar, terutamanya pada konkrit, adalah besar tidak tidak. Pembelian insoles juga membantu untuk menyerap kejutan dan mengurangkan geseran. Kami berada di kaki kita sepanjang hari dan ia adalah tidak adil untuk mempunyai kaki anda dalam kasut tumit berdebar-debar di kaki lima. Dan mengapa kita terus berdiri walaupun apabila kita tidak perlu? Cuba untuk duduk sebanyak mungkin di antara sesi berdiri untuk memberikan anak-anak anjing anda rehat.

Bagaimana untuk menghilangkan jagung
Nasihat ini amat berharga, tetapi bagaimana jika anda sudah mempunyai jagung? Bagaimana anda boleh menyingkirkan mereka? Perkara pertama yang anda perlu lakukan adalah memberi diri anda pedicure jagung. Isikan besen dengan air suam dan rendam kaki anda selama 15 minit. Keringkan kaki anda dengan tuala dan memfailkan mereka jagung jauh dengan batu timbul atau perapi berhati perut. A batu timbul dengan mengendalikan akan memberikan anda lebih banyak kawalan. Ini adalah cara yang terbaik untuk mendapatkan kaki licin. Rawatan rumah termasuk menggunakan epal cider cuka asli atau teh chamomile untuk jagung anda dengan bola kapas dan menutupinya dengan pita saluran atau Band-Aid dalam sekelip mata. Anda juga boleh cuba menggunakan minyak lemon atau jus betik 2-3 kali sehari untuk jagung anda. Pilihan terakhir anda adalah untuk melihat ahli penyakit kaki a. Ahli penyakit kaki A akan membekukan jagung di luar, mencukur ia jauh atau mengeluarkannya dengan asid. Adakah saya memberitahu anda untuk melepaskan tumit kesayangan anda? Tidak semestinya. Tetapi anda perlu mengambil langkah-langkah yang sewajarnya untuk mencegah jagung pada masa hadapan. Lagipun, kasut yang cantik datang dan pergi tetapi kaki yang indah tidak ternilai harganya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar